sâmbătă, 8 februarie 2014

Zhao feat Mira - Zi-mi ceva (videoclip nou)


Zhao lanseaza o noua piesa de pe viitorul album, in colaborare cu Mira (fosta concurenta la "Vocea Romaniei").
Piesa "Zi-mi ceva" a fost lansata direct cu un videoclip in regia lui Alin Surdu.
"Piesa a venit natural, s-a nascut din trairi si sentimente, din experienta, din viata. Fiecare piesa pe care o scriu are cate o poveste dincolo de versuri. Cat despre colaborarea cu Mira pot spune ca nu a fost nimic pregatit, s-a intamplat pur si simplu. Piesa avea nevoie de o fata sa intregeasca povestea si stand la discutii cu cei de la Red Clover in legatura cu cine ar putea fi, mi-am amintit ca am auzit-o cantand pe Mira la un concert la care eram si eu invitat. A doua zi ne-am si vazut in studio si a inregistrat.", ne spune Zhao.
Vizionare placuta!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu