miercuri, 24 decembrie 2014

Morandi feat Inna - Summer in December (videoclip nou)


Morandi impreuna cu Inna lanseaza videoclipul pentru piesa "Summer in December". Videoclipul este unul foarte dramatic, iar la inceput avem parte de un accident de motocicleta. Cei doi artisti sunt ingeri pazitori si au grija de cuplul care se cearta.
Videoclipul s-a filmat la Castel Film in regia lui Michael Mircea.
"Intotdeauna mi-am dorit sa aduc vara in sufletele oamenilor, iar cand am ascultat pentru prima data ideea piesei "Summer in December", am simtit ca nu ma mai pot desparti de ea. Este o mare bucurie sa pot colabora cu Morandi, mai ales ca ei sunt printre primii artisti romani cu care am cantat pe o scena internationala. Stiu cu siguranta ca "Summer in December" atinge suflete, asa ca, va invit sa o ascultati.", ne-a spus Inna.
Vizionare placuta!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu