marți, 19 mai 2015

ADDA feat. SHIFT - Vin Sec (videoclip nou)


ADDA impreuna cu Shift lanseaza cel mai nou single, "Vin sec", direct cu un videoclip. Aceasta piesa este prima coproductie intre Baladda Records, DeMoga Music si Cat Music.

"Piesa s-a făcut singură în 10 minute. Am plecat acasă de la studio, aveam o zi proastă şi când am ajuns, am început să cânt prin casă. Apoi m-am dus la laptop si am scris toată piesa de parca mi-ar fi dictat cineva textul si m-am intors la studio. Acolo, impreuna cu Romeo Bejan si Ionut Vasilache, am facut compozitia, am tras vocile si, mai tarziu a ajuns Shift, care a fost inspirat imediat, a scris strofa lui si piesa a fost gata. Vin sec inseamna foarte mult pentru mine, pentru ca e scrisa din inima si am simtit fiecare cuvant ce l-am folosit. Si iata ca, dupa aproape 2 ani, astazi o lansam. Sper sa ajunga la suflete!", ne spune ADDA.
Vizionare placuta!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu